Abychom mohli naše webové stránky dále zlepšovat a abyste mohli plně využít všech jejich funkcí, používáme cookies. Vaším dalším používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies.

Úvod O společnosti Tiskové zprávy Spokojenost zákazníků

Spokojenost zákazníků

07. 12. 2016

Cíl servisní sítě BestDrive je už řadu let stejný - spokojený zákazník. A pro spokojenost našich zákazníků děláme maximum. Díky naší aktivní personální politice prochází všichni zaměstnanci pravidelným vzděláváním a školením. Neustále rozšiřujeme nabídku našich služeb a zboží tak, aby odpovídala poptávce našich zákazníků. Kromě toho sledujeme i to, jak se u nás cítí naši zákazníci. Ať už formou mysteryshoppingu, kdy do poboček servisní sítě přichází fiktivní zákazníci a hodnotí průběh jednání s prodejním personálem. Nebo sledováním spokojenosti zákazníků – v našem případě dokonce několika způsoby.

Na firemních webových stránkách www.bestdrive.cz je permanentně k dispozici dotazník spokojenosti zákazníků. Známé rčení o tom, že spokojený zákazník si svou dobrou zkušenost často nechá pro sebe, ale nespokojený to sdělí minimálně dalším pěti lidem, určitě platí. Naši zákazníci jsou mnohem sdílnější a neváhají nám zaslat zpětnou vazbu o své zkušenosti se servisy BestDrive. Máme to štěstí, že v průzkumu spokojenosti máme většinu spokojených zákazníků.

Mimo spokojenosti zjišťujeme v průzkumu celou řadu dalších věcí. Podle našich zákazníků je velkou výhodou servisní sítě BestDrive objednávání zákazníků – na konkrétní čas. To stále není u mnoha konkurenčních servisů samozřejmé. Protože dnes víc než kdy jindy platí, že čas jsou peníze – naši zákazníci preferují objednávání servisu na konkrétní čas. Ten ve většině případů dodržíme – i když se v sezónu i u nás může stát, že díky řešení problémů zákazníků objednaných na dřívější čas se servis zpomalí ....

Další zajímavostí z průzkumu je to, že poměrně vysoké procento zákazníků (cca třetina dotázaných), se na servis k nám objednává osobně. Díky tomu, že pobočky jsou na více než 160 místech v České republice, je to pro zákazníky velmi jednoduché. Zastaví se v servisu například cestou z práce. Větší polovina z respondentů (55%) se však na servis objednává telefonicky. I když průzkum spokojenosti zákazníků to ještě nezachycuje, nabízíme našim zákazníkům kromě dvou již uvedených způsobů objednání ještě možnost objednat se na servis přes internetovou aplikaci nebo SMS zprávou.

Více než 90% respondentů je s nabídnutou objednací dobou spokojeno. Samozřejmě, vždy záleží na datu, kdy k nám zákazník zamíří. Ale 40% respondentů jsme dokázali v roce 2016 obsloužit prakticky ihned. A téměř 75% zákazníků jsme objednali na termín maximálně do 2 dnů!

S termíny souvisí i spokojenost zákazníků s dodržením dohodnutých termínů předání hotové zakázky, kdy téměř 70% respondentů nás v tomto parametru hodnotí jedničkou. Bodujeme i v kladném hodnocení kvality odvedené práce a ochoty a vstřícnosti prodejního personálu – v obou parametrech jsme dostali nejlepší známku 1 od více než poloviny respondentů.

Velmi zajímavé informace se týkají kritérií, na jejichž základě si zákazníci vybírají pneumatiky. Téměř 60% řidičů klade na první místo bezpečnost! 40% respondentů dali při výběru té správné pneumatiky na odborné doporučení personálu servisu , 23% vybírá pneumatiky podle výsledků testů a 19% se řidí vlastní dřívější zkušeností.

Servisní síť BestDrive – jako jedna z mála kamenných sítí - provozuje i e-shop www.bestdrive.cz. Cenným zdrojem informací o spokojenosti zákazníků pro nás tedy jsou i recenze a reakce na Heurece. Více než 90% zákazníků náš internetový obchod doporučuje! Jsme pyšní na to, že většina zákaznických recenzí patří k těm kladným. Všem zákazníkům dorazila objednávka v pořádku – a průměrná doba dodání k zákazníkovi je 2,5 dne – což je vynikající ukazatel, který je podpořen i skladovými zásobami desítek tisíc pneumatik.

Naší velkou devízou je servisní síť BestDrive – v e-shopu nenabízíme proto „pouze" dodání pneumatik zákazníkovi dodávkovou službou na udanou adresu. Ale i možnost vyzvednout si pneumatiky v některém z našich servisů. Kde je zákazníkovi můžeme přímo namontovat na jeho vozidlo. A nejen to – ekologicky za něj zlikvidujeme pneumatiky ojeté – případně nepotřebnou – aktuálně letní - sadu pneumatik uskladníme na celou zimu.

 

BestDrive je největší síť pneuservisů a autoservisů v České republice. Provozovatelem sítě je společnost ContiTrade Services s. r. o., která je stoprocentně vlastněna společností Continental Barum s. r. o.. Vlastní síť BestDrive tvoří 66 provozoven vlastních, ale i bezmála 100 franšízových prodejen a servisů. Komplexní nabídku zboží a služeb mohou využívat i zákazníci preferující online objednávání z pohodlí domova přes www.bestdrive.cz. Jako největší poskytovatel komplexní služby motoristům se společnost BestDrive snaží nadstandardním způsobem naplňovat očekávání svých zákazníků v duchu firemního motta: Vy jezdíte, my se staráme.
 


Největší síť komplexních služeb v autoservisu a pneuservisu

Dotazník spokojenosti zákazníka Pneuservis on-line Novinky